Aha :P
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Nie rozumiem takich problemów, 10 kkm i 1 litro oleju, czyli 50 PLN, przebieg załóżmy 40 kkm rocznie, czyli maksymalnie 200 PLN rocznie, czyli mniej niż 20 PLN na miesiąc... gdzie jest problem? :roll:
Pije olej i już, trudno, ale jeździ lepiej niż niż inne jednostki w tych rozmiarach litrażu.
Komentarz
-
-
Tu nie chodzi nawet o koszty, ale o właściwości silnika. Przecież obieg oleju, to system zamknięty. Ja myślę, że jest za to odpowiedzialna turbina, która pracuje bardzo szybko i w wysokich temperaturach i zużywa dodatkowy olej do smarowania, ale gdzie ten olej się podziewa, że go ubywa ? Spala się ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andipTu nie chodzi nawet o koszty, ale o właściwości silnika. Przecież obieg oleju, to system zamknięty. Ja myślę, że jest za to odpowiedzialna turbina, która pracuje bardzo szybko i w wysokich temperaturach i zużywa dodatkowy olej do smarowania, ale gdzie ten olej się podziewa, że go ubywa ? Spala się ?
Turbina w benzynie rozgrzewa się bardziej od diesla więc pasowania na zimno są luźniejsze. To też wpływa na zużycie oleju. Poza tym silniki 16V maja zawsze większe zużycie oleju od 8V.
Tak wiec turbo żyje, turbo pije :diabelski_usmiechJest druga srebrna kochanka- CBF 600S...
Komentarz
-
-
Dzis po pierwszysch 1300km zmierzylem poziom i ubylo okolo 100ml oleju, jak na silnik docierany to tragedii nima. Tak wogole to trudno zmierzyc dokladnie ten poziom(bagnet jest umazany szczegolnie jak sie mierzy na rozgrzanym aucie do tego pokazuje mi ten poziom nieco na ukos a garaz mam prosty), po nocy mialem w polowie zakreskowanego pola na bagnecie, a po rozgrzaniu, zgaszeniu i odczekaniu 15 min mialem prawie pod max, wiec mozliwe ze tego oleju zuzyl nawet mniej...
Ktos moze wie, ktory pomiar jest bardziej wiarygodny??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoKtos moze wie, ktory pomiar jest bardziej wiarygodny??
[ Dodano: Czw 22 Mar, 12 21:00 ]
Zamieszczone przez Tippodo tego pokazuje mi ten poziom nieco na ukos
Komentarz
-
-
loru, lubię takich co to w każdej sytuacji znajdą pozytywy
Michal2 właściwie co 15tys po prostu wymień jeszcze filtr oleju i luzik,
gorzej jakby brał tylko 2l bo wtedy nie wiadomo czy wymieniać czy nie, a u Ciebie sprawa jasna.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
hotrain, rozmawiałem w Auto-Blak o tym problemie ale dostałem odpowiedź, że jeśli zużycie przekroczy 0,5 litra na 1000 km to wtedy można reklamować.
Co ciekawe w książce jest 1l/1000 km.
Na razie zmieniony olej na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 bez LongLife(norma 502.00, 505.00) i odpukać przez tydzień stan oleju ani drgnie, więc zobaczymy jak będzie dalej.
Samochód używany 85% miasto i 15% trasa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz101Michal2, ups trochę dużo, ponoć turbo żyje turbo pije
apropos ,swing od Ciebie spisuje się znakomicie
Pozdrawiam
P.S. 5l na 15kkm to jest w chuj jak na nowe auto :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz